26 Şubat 2013 Salı

Ödül kime verilir?

Bugün bir garip hadiseye daha şahit olduk. Adına üniversite diyen bir kurum, "onur ödülü" adı altında Fenerbahçe ve Aziz Yıldırım'ı ödüllendirdi... Okan Üniversitesi'nde  gerçekleştirilen ödül töreninde Aziz Yıldırım bir de gençlere öğütler verdi... Adeta bir halk kahramanı muamelesi gören şike örgüt liderinin yanısıra ödüllendirilenler arasında Yıldırım Demiören, Suat Kılıç ve Şenes Erzik de vardı. Mahşerin dört atlısı anlayacağınız... 

Bu trajikomik olayla ilgili tepki gösterenlerden biri de Bayram Terzioğlu. Kendisi üniversite rektörlerine ve öğretim üyelerine gönderdiği maili benimle de paylaştı. Ben de blogumda yayınlamak istedim. Trabzonsporlu Bayram Terzioğlu şöyle diyor: 

"Sayın Rektörüm;

Ben örgün bir üniversitede eğitim almadım.
Sizlere ve okuttuğunuz öğrencilerinize uzaktan hep gıptayla baktım.
Gençliğin verdiği cesaret ve dürüstlükle haksızlıkların üzerine daha korkusuzca gidebilmeyi, sesimi daha gür çıkarabilmeyi çok isterdim...
Maalesef olmadı. 
Ama bize çok şeyler öğreten öğretmenlerim çocuklarımıza bunu aşılar diye düşünerek bir nebze olsun kendimi teselli ediyordum.
Kalan ömrümdeki tek gayem, çocuklarımın bu heyecanları tatması, sizin gibi ehil insanların ellerinde kişiliklerinin yoğurularak vatanına, milletine hayırlı birer birey olmalarıydı...
Sayın hocam;
Biraz önce internette bir haber gözüme ilişti...
Sonuna (!) işareti konulmuş bir haber...

OKAN ÜNİVERSİTESİ 
2012 Yılın Spor Adamı ödülü TFF Başkanı Yıldırım DEMİRÖREN'in(!)

Gözlerime inanamadım!!!
Dikkat çeksin diye açtığım her haber sitesinde bu haberin önceliği vardı.

Bu ödülleri verirken acaba hangi kriterleri göz önünde bulundurdunuz(!)
İnanın çok merak ediyorum...

Ödül ve ceza... (Tüm yaşamımızda karşılaştığımız ikiz kardeşler)
*ÖDÜL* kime verilir?
 Çalışana, başarana, örnek olana...

TFF Başkanı Yıldırım DEMİRÖREN acaba hangi başarıyı elde etti ki?

Milli takımımız önüne geleni yenerek ezip geçti mi?
Federasyon Başkanı olmadan önce başkanı olduğu Beşiktaş Spor Kulübü çok büyük başarılara mı imza attı?
Allah aşkına O'nu ödüllendirirken kriterleriniz neydi?


Ülkeyi yöneten siyasi erk'in piyonluğunu kabul eden bu zatı, şike olaylarını nasıl büyük bir şeytanca kurgulanan düzenle çok iyi kılıfına uydurma başarısını gösterdiği için mi ÖDÜLLENDİRDİNİZ?
BJK Spor Kulübünün mali tablolarını gerçek dışı rakamlarla donatarak UEFA'yı yanıltmaya çalıştığı için (1) yıl Avrupa Kupalarından men ettirme! başarısını gösterdiği için mi ÖDÜLLENDİRDİNİZ?
Daha 1-2 gün önce İdari ve mali yönden İBRA  EDİLMEYEN Yönetim Kurulunun Başkanı bu zat değil miydi?

Yok, yok anladım galiba!
Sakın ha ünlü bir iş adamının oğlu olan bu zat,  üniversitenize yüklü bir bağış yapmış olmasın!!!


YAZIKLAR OLSUN!!!

Sizleri esefle kınıyorum.
Bu seçiminiz ile sizlere olan güvenimi yıktınız...
Aslında buna çok da üzülmüyorum!!!
Asıl beni kahreden; Ben evlatlarımı sizlere artık nasıl emanet edeceğim...

ÜZGÜNÜM, ÇOK ÜZGÜNÜM..."


Üzgünüz evet.
Ama daha çok da kızgınız. 
Bizi diri tutan da bu öfkedir... 

Selametle. 

1 yorum: