29 Ağustos 2012 Çarşamba

Bizi Umursadıkları Yok!

Tunga abimin (@Tliman) tespiti ve sonrasındaki ricasıyla Trabzonspor'un mevcut durumuna çok uygun düşen Michael Jackson'ın "They Don't Really Care About Us" şarkısının çevirisini yaptım geçtiğimiz günlerde. Tunga abi sağolsun, bir anda en sevdiğim çevirilerimin başına geçti bu :) Bazı kısımları tercüme amacıyla çakıştığı için çıkardım metinden (Roosevelt, Martin Luther vb. yer aldığı kısımlar) Bazı yerleri de büyük yazmamın sebebi yine Trabzonspor'a uyumu itibariyle vurgu ihtiyacındandı... 

Son hali aşağıdaki gibidir. Bir yandan şarkıyı dinleyip bir yandan da okumanız için: 



Tüm söylemek istediğim şu ki:
BİZİ UMURSADIKLARI YOK,
(BOŞVERİN DİĞERLERİNİN NE DEDİĞİNİ, BİZ DOĞRU ANLADIK)

Tüm söylemek istediğim şu ki:
BİZİ UMURSADIKLARI YOK,
(BU PİSLİK YETTİ ARTIK)

Tüm söylemek istediğim şu ki:
Bizi umursadıkları yok,

Kel kafa, ölü kafa
HERKESTE BİR KOKUŞMA  
DURUM, FENALAŞMAKTA
Herkes suçlamalarda
Haberlerde, davada
Herkes, it sofrasında
Bang bang, işte öldü
HERKES ÇILGINA DÖNDÜ

Tüm söylemek istediğim şu ki
BİZİ UMURSADIKLARI YOK


Vurun beni,  nefret edin
ASLA KIRAMAZSANIZ 
… 
ASLA ÖLDÜREMEZSİNİZ

Tüm söylemek istediğim şu ki
BİZİ  UMURSADIKLARI YOK

ŞİMDİ SÖYLEYİN, NE OLDU HAYATIMA?
…yo, hayır
BIKTIM NEFRET KURBANI OLMAKTAN
…of, Tanrı aşkına
…BENİ SERBEST BIRAKIN

Kel kafa, ölü kafa
HERKESTE BİR KOKUŞMA  
Durum, fenalaşmakta
Herkes suçlamalarda
Haberlerde, davada
Herkes, it sofrasında
SİYAH ADAM ve şantaj
KARDEŞİNİZİ HAPSE TIKIN

Tüm söylemek istediğim şu ki
BİZİ UMURSADIKLARI YOK
ŞİMDİ SÖYLEYİN BANA, NE OLDU HAKLARIMA?
BENİ GÖRMEZDEN GELDİNİZ DİYE GÖRÜNMEZ Mİ OLMUŞUM?
Duyurularınız bana hür irade mi verdi, yo hayır
BIKTIM NEFRET KURBANI OLMAKTAN.
Adını kötü koydukları bir sınıfa sokuyorlar beni
İnanamıyorum geldiğim yerin bu olduğuna

...
HÜKÜMET GÖRMEK İSTEMİYOR

Kel kafa, ölü kafa
HERKESTE BİR KOKUŞMA  
Dövün beni, vurun bana
AYAKLARINIZIN ALTINA ALAMAZSINIZ ASLA
Vurun bana, tekmeleyin beni
ELE GEÇİREMEZSİNİZ ASLA
Tüm söylemek istediğim şu ki
BİZİ UMURSADIKLARI YOK

Bir türlü görmek istemedikleri şeyler var hayatta


Kel kafa, ölü kafa
HERKESTE BİR KOKUŞMA  
DURUM, AYRIŞTIRMA
Herkes suçlamalarda
Haberlerde, davada
Herkes, it sofrasında
Tekme at ve vur bana
Doğru –yanlış yargılama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder