3 Temmuz 2011 Pazar

"Şike Yapıyoruz"

Garip bir iş bu. Pazar sabahı izinlisin, mışıl mışıl uyuyorsun. Bir anda telefon çalıyor. "Kızım kalk, ortalık çalkalanıyor. Aziz Yıldırım, Bülent Uygun, Sezer Öztürk gözaltına alınmış şike soruşturmasında" diyor. "Ne diyorsun baba!" diyorum. Diyorum da kalkıyorum.

"Futbolun kanalı" Lig TV'de tek bir altyazı. O kadar.

Dönüyorum NTVSpor'a, cenaze çıkmış resmen...

Bugün TV'de buluyorum bilgiyi, kaynağı...

Neyse.

Evet, herkesin malumu artık. Fenerbahçe'nin ikinci yarıda Sivasspor ve Eskişehirspor'la yaptığı maçlardan yola çıkarak başlatılan şike soruşturması kapsamında Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Şekip Mosturoğlu, Sivas başkanı Mecnun Odyakmaz, teknik direktörü Bülent Uygun, sportif direktörü Ümit Karan, oyuncusu - hani Fener'e transfer olan - Sezer Öztürk, Sivas kalecisi Korcan gözaltına alınıyor... Arada Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar'ın da ismi ortaya atılıyor ama yalan... Adam evinde. muhtemelen de keyifle izliyordur olanı biteni.

Sonra bir haber daha: Emre Belözoğlu'nun menajerlik şirketinde çalışan yeğeni de gözaltında. Hay maşallah.

Trabzonsporlular olarak saydığımız isimlerden eksik var fazla yok aralarında.

Bunun neticesinde ne olur bilinmez. Bir şey çıkar mı? Dinlemeye takılmadılarsa, biraz zor gibi.

Fakat cesurca atılmış bu adımın, kamuoyu vicdanında yaratacağı etkiye güvenmekteyim ben.

Trabzonspor'un "gasp edilmiş" şampiyonluğundan bahsederken, "ağlaşıyorsunuz" diyenlere, en klasik ve gıcık tabiriyle "ateş olmayan yerden duman çıkmaz" diye sesleniyor ve bu keyifli sabahı Şenol Güneş'ten bir alıntıyla bitiriyorum:

"Adalet zengin bir hazinedir, günü gelince herkese lazım olur"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder