27 Nisan 2012 Cuma

Jefferson Ağlarmış Meğer

3 yıl Trabzonspor'da, 1 yıl da Konyaspor'da oynayan Brezilyalı kaleci Jefferson, ülkesinde kaleciler günü olarak kutlanan 26 Nisan'da başlatılan bir projede, gençlere akıl hocalığı yapmaya başlamış. 9 gün boyunca 50 gencin eğitimine katılacakmış.

22 yaşında Türkiye'ye gelen oyuncu, o dönem epey zorluk çektiğini söylüyor. Ağladığı zamanlar bile olmuş meğer. Bakın ne demiş Jeff:

"Türkiye'ye gittiğim için pişmanlık duymuyorum. Bambaşka bir ülkede, dört zor sene geçirdim. Dha 22 yaşındaydım ve yeni evlenmiştim. Eşimle birlikte ağladığımız zamanlar oldu. Geri dönmeyi çok düşündük. Ama profesyonel bir oyuncuydum ve bunların da öğrenilmesi gereken tecrübeler olduğunu biliyordum." 

Şimdilerde yine eski takımı Botafogo'da oynayan Jefferson, 29 yaşına gelmiş... O da yaşlanıyor. Demek biz de büyüyoruz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder